Strategisen myynnin maisteriohjelma
Jokainen yritys tarvitsee osaavia myynnin ammattilaisia, koska myynti tuo yrityksille rahaa. Siksi myyntityötä ja myynnin johtamista kannattaa kehittää strategisesti.
Kovassa kilpailussa menestyvät sellaiset myyntiorganisaatiot, jotka osaavat tuottaa asiakkaalle arvoa. Kiihtyneen digitalisaation ja globaalin kilpailun vuoksi on entistä tärkeämpää, että myyntiä tehdään toimivan myyntiprosessin, tarpeellisten teknologioiden ja osaavan myyntihenkilöstön avulla.
Strategisen myynnin maisteriohjelma keskittyy yritysten väliseen B2B-myyntiin, jota tarkastellaan monipuolisesti esimerkiksi digitalisaation, eettisten kysymysten ja kansainvälisen liiketoiminnan näkökulmista.
Ohjelma antaa käyttöösi menetelmiä ja työkaluja, joiden avulla menestyt henkilökohtaisessa myyntityössä ja myynnin johtamisessa sekä osaat toimia tietointensiivisessä ja asiakasarvoa korostavassa toimintaympäristössä.
Kauppatieteiden maisterin tutkintoon johtava kaksivuotinen koulutusohjelma on laajuudeltaan 120 opintopistettä. Ohjelma soveltuu työn ohessa opiskeltavaksi.
Lähde: Opintopolku
Seuraavat toteutukset
Hakeminen
Koulutukseen haetaan maisterihaussa osoitteessa opintopolku.fi.
Tutkinto / todistus
Kauppatieteiden maisteri
Lappeenrannan-Lahden teknillinen yliopisto
LUT on vuonna 1969 perustettu tekniikan, talouden ja yhteiskuntatieteiden yliopisto. Puhdas energia, vesi ja ilma ovat elämän edellytyksiä, joihin LUT-yliopistossa etsitään ratkaisuja tekniikan, talouden ja yhteiskuntatieteiden osaamisella. Yliopisto auttaa yhteiskuntaa ja yrityksiä uudistumaan kestävästi. Kansainvälisessä tiedeyhteisössä on 9 000 jäsentä....