paikassa Lahti
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Etelä-Suomen Kosmetologikouluhoitola

Olemme nykyaikainen kauneudenhoitoalan tutkinnon osiin koulutusta tarjoava taho. Koulutuksen laajuus on 145 osp. Toimimme yhteistyössä Stadin ammattiopiston kanssa (180 osp). Olemme vuodesta 1964 alalla toimineen Etelä-Suomen Kosmetologikoulun viitoittamalla tiellä.

Meillä voit käydä koulutuksen kokopäiväopintoina tai räätälöidysti monimuoto-opintoina. Voit hakea koulutukseemme jos olet suorittanut jonkin toisen asteen koulutuksen tai sitä korkeamman tutkinnon. Tarjoamme myös monipuolisia lisäkoulutuksia kurssiluontoisesti täydentämään osaamistasi.

Löydät lisätietoa koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit olla myös yhteydessä kouluttajaan alla olevan yhteystietolomakkeen kautta.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Hius- ja kauneudenhoitoalan perustutkinto, kosmetologi Lahti

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Etelä-Suomen Kosmetologikouluhoitola ? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Vesijärvenkatu 11
15140 Lahti