Keittiömestariksi?

14 loka 2012
onko lahdessa mahdollista kouluttautua keittiömestariksi, kuinka kauan kestää?

24 loka 2012

Hei Marica, jos haluat opiskella juuri Lahdessa, voisit käydä tutustumassa hotelli- ja ravintola-alan koulutusohjelmiin, joita siellä järjestetään. Voit tutustua listan koulutusten sisältöihin ja kestoihin tarkemmin klikkaamalla sinua kiinnostavaa koulutusta.

Yksi vaihtoehto voisi olla opiskella keittiömestariksi HAAGA-HELIAn järjestämässä hotelli- ja ravintola-alan koulutusohjelmassa, jossa järjestetään opetusta myös monimuotototeutuksena. Suoritettava tutkinto on siis matkailu- ja ravitsemisalan ammattikorkeakoulututkinto, ja valmistuisit restonomiksi.

Aikuiskoulutuksena suoritettava koulutus on mahdollista suorittaa myös työn ohella, sillä lähiopiskelua järjestetään tässä HAAGA-HELIAn koulutusohjelamssa vain korkeintaan viitenä päivänä kuukaudesta. Myös viikonloppu- ja iltaopiskelu ovat mahdollisia. Osa opinnoista tarjotaan myös verkko-opintoina. Lahdesta Helsinkiin kulkeminen muutamana päivänä viikossa ei välttämättä olisi liian raskasta, kallista tai työlästä, joten kannattaa pitää tämäkin vaihtoehto mielessä. Tämän koulutusohjelman suunniteltu kesto on 3,5 vuotta.

Toivottavasti sopiva koulutus löytyy!

Ystävällisin terveisin, Studentum.fi