Etsi koulutusta 👉

Metsäkoneenkuljettaja (Toivalassa)

09 loka 2012
KYSYMYS
koska alkaa metsäkoneenkuljettaja aikuiskoulutusta toivalassa?

11 loka 2012

Hei,

Savon ammatti- ja aikuisopisto järjestää metsäkoneenkuljettajan, eli metsäalan perustutkintoon, johtavaa koulutusta Toivalassa. Kyseinen koulutus ei kuitenkaan ole luokiteltu aikuiskoulutukseksi ja sen opetus järjestetään lähiopetuksena. Opiskelu on siis kokoaikaista.

Toivalassa on tarjolla myös muita sinua mahdollisesti kiinnostavia (aikuis)koulutusohjelmaa: metsätalousyrittäjän ammattitutkinto ja hakkuukoneenkuljettaja koulutus.

Perusopetuspohjaiseen koulutukseen haetaan perusopetuksen päättötodistuksella. Puolestaan lukion oppimäärän/ylioppilastutkinnon suorittaneet hakevat lukion päättötodistuksella ylioppilaille suunnattuun koulutukseen. Elokuussa  2013 alkavaan koulutukseen voi hakea kevään 2013 yhteishaussa.

Jos haluat vielä lisää tietoa hakuajoista tai -menettelyistä, voit jättää yhteydenottopyynnön myös suoraan oppilaitokseen.

Onnea opiskelupaikan hakemiseen!

Ystävällisin terveisin, Studentum.fi

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua