Suomen kieltä maahanmuuttajille

26 syys 2012
Hei, voisitteko suositella mistä mina voin löytää suomen kielen kurssit maahanmuuttajille Vaasassa? Terveisin, Lju

11 loka 2012

Hei Lju,

maahanmuuttajille suunnattuja suomen kielen kursseja ei ole Vaasassa montaa, mutta Vaasan aikuiskoulutuskeskuksessa on tarjolla ainakin yksi sopiva kurssi, työelämän suomen kieli.

Myös Evangeliska folkhögskolan i Svenskfinland järjestää kielten opetusta maahanmuuttajille. Kieliopintoja on tarjolla sekä suomen että ruotsin kielellä.

Jos haluat tietää lisää kyseisistä koulutuksista, voit täyttää yhteydenottopyynnön sinua kiinnostavan koulutuksen kohdalla ja kysyä lisää suoraan oppilaitokselta.

Toivottavasti jompi kumpi näistä vaihtoehdoista sopii sinulle. Onnea koulutuspaikan etsintään!

Ystävällisin terveisin, Studentum.fi