Parturi-kampaaja ja aikuiskoulutus

09 heinä 2012
Hei! Olisin kiinnostunut parturikampaajan urasta. Nyt kuitenkin on käynyt niin että yhteishaussa pisteeni eivät riittääneet enkä aikuiskoulutukseenkaan päässyt niin ajattelin oppisopimuksella opiskella parturikampaajaksi, mutta ei missään olisi tietoa kampaamoista jotka ottavat oppisopimusopiskelijoita? Pitääkö vain ahkerasti jatkaa soittelemista eri kampaamoihin?

08 elo 2012

Hei,

joihinkin aikuiskoulutuksiin saattaa olla hakuja jatkuvasti käynnissä myös yhteishaun ulkopuolella. Et maininnut, montako kertaa olet jo hakenut. Jos pisteet eivät tällä kertaa riittäneet ja haluat edelleen kovasti alalle, voisit esimerkiksi tiedustella eri paikkakuntien oppilaitoksista heidän pisterajoistaan ja yleisistä käytännöistä oppisopimusopintoihin liittyen.

Toivottavasti vastauksesta oli hieman hyötyä ja löydät vielä oman opiskelupaikkasi!