Etsi koulutusta 👉

Sairaanhoitajasta terveydenhoitajaksi

09 touko 2012
KYSYMYS
Miten voin opiskella sairaanhoitajasta terveydenhoitajaksi?

09 touko 2012

Hei,

Sairaanhoitajan (AMK) tutkinnon voi täydentää terveydenhoitajan (AMK) tutkinnoksi ammattikorkeakoulujen aikuiskoulutuksessa.

Mikkelin ammattikorkeakoulu järjestää Sairaanhoitajasta (AMK) terveydenhoitajaksi (AMK) -koulutuksen. Koulutuksen laajuus on 60 opintopistettä ja opiskeluaika on 2 vuotta. Opinnot alkavat syyskuussa 2012, ja aloituspaikkoja on 25. Opiskelu on monimuotoista ja lähiopetuspäiviä on joka toinen viikko 2-3 päivää kerrallaan. Opintojen aikana suoritetaan 16 viikon terveydenhoitotyön harjoittelu, jota ei voi suorittaa oman työn ohessa.

Opiskelijavalinta tehdään tutkintotodistuksen, työkokemuksen ja aikaisemmin suoritetuista AMK-opinnoista kertyvien pisteiden perusteella.

Onnea opintoihisi ja aurinkoista kevättä!

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua