Media-alan koulutus

10 huhti 2012
Tiedustilisin seuraavaa: Onko minulla mahdollisuus päästä kouluttautumaan media-alalle peruskoulutuksella? Tai olisiko mahdollista päästä samalla lukio ja ammattikoulutukseen? Kiitos.

10 huhti 2012

Hei,

Voit opiskella media-alaa aikuiskoulutuksena peruskoulupohjalta. Kaikki sivustoltamme löytyvät tiedotuksen, viestinnän ja media aikuiskoulutukset löydät täältä. Näistä sinua voisi erityisesti kiinnostaa esimerkiksi:

Joissakin lukioissa on myös mahdollista suorittaa kaksoistutkinto median alalta. Esimerkiksi Helsingin medialukio tarjoaa tällaista koulutusta. Aikuislukion voit suoorittaa mm. Varkauden lukiossa tai Helsingin aikuislukiossa.

Toivottavasti näistä on sinulle apua.