Sosionomin aikuiskoulutus Mikkelissä

28 maalis 2012
Hei. Tiedustelen, onko Mikkelissä alkamassa sosionomin tutkinto etäopiskeuna ja koulutukseen on hakeminen parhaillaan?

28 maalis 2012

Mikkelin ammattikorkeakoulussa on tarjolla sosionomin koulutusta aikuiskoulutuspuolella. Tällöin opiskelu on monimuotoista, jolloin lähiopetusta on keskimäärin yksi työviikko kuukaudessa päiväopetuksena. Tutkinnon voi suorittaa myös työn ohella. Tutkinnon laajuus on 210 opintopistettä ja opinnot kestävät 1,5 - 2 vuotta. Valitettavasti Sosiaalialan aikuiskoulutusta (monimuoto-opintoja) ei aloiteta Mikkelin ammattikorkeakoulussa lukuvuonna 2012, joten koulutukseen ei voi hakea kevään 2012 yhteishaussa.

Suosittelen sinua olemaan yhteydessä suoraan oppilaitokseen ja tiedustelemaan heiltä informaatiota, milloin koulutus on jälleen haussa.