Etsi koulutusta 👉

Lähihoitajan oppisopimuskoulutus

12 maalis 2012
KYSYMYS
Haluan aloittaa mahdollisimman pian oppisopimuskoulutuksen lähihoitajaksi vammaisten tai vanhusten palvelukeskuksessa, joka sijaitsee kotipaikkakunnalla Joensuussa! Ystävällisesti pyydän Teiltä apua yrityksen tai yhtiön etsinnässä Joensuusta. Kiitos avustanne t.Merja Sikkilä

12 maalis 2012

Hei Merja,

Kiitos viestistäsi. Meidän sivustollamme on hyvin vähän oppisopimuskoulutuksia. Tämä johtuu siitä, että oppisopimuskoulutuksiin vaaditaan työpaikka, mitä meidän kohderyhmällämme ei useinkaan ole. Meidän sivustollamme onkin ideana, että julkaisemme sellaisia koulutuksia, joihin ei tarvita alan työpaikkaa.

Sisarsivustomme www.koulutus.fi on erikoistunut työelämän koulutuksiin. Näin ollen löydät paremmin tietoa oppisopimuskoulutuksista heidän sivustoltaan.

Toinen hyödyllinen sivusto on www.oppisopimus.fi. Sieltä saat tietoa oppisopimustoiminnasta ja löydät linkin oman alueesi oppisopimustoimistoon. Lisäksi sivuilla toimii opiskelijoiden ja työnantajien omatoiminen työnvälityspalvelu. Kenties sitä kautta löydät itsellesi sopivan oppisopimustyöpaikan.

Onnea opintoihisi ja aurinkoista kevään odottelua!

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua