Fysioterapian koulutusohjelma

29 helmi 2012
Hei,
Olisin kiinnostunut fysioterapeutin tutkinnosta. Missä pääsisin opiskelemaan sitä? Asun Raumalla, joten mahdollisimman lähellä. Minulla ei ole alaan liittyvää koulutusta aiemmin. Ystävällisin terveisin Satu Arnell

29 helmi 2012

Hei Satu,

Fysioterapiaa voit opiskella ammattikorkeakoulussa. Fysioterapian koulutusohjelman tarjoaa aikuiskoulutuksena seuraavat ammattikorkeakoulut:

Näistä sinua lähimpänä on siis Metropolia AMK Helsingissä. Koulutusohjelmaan haetaan kevään yhteishaussa 5.3.–3.4.2012 osoitteessa amkhaku.fi.

Nuorten koulutuksena järjestettävät fysioterapian koulutukset löydät täältä.
Raumaa lähimpänä on siis Satakunnan AMK, joka järjestää fysioterapian koulutusta Porissa sekä suomeksi että englanniksi.

Onnea hakuusi ja aurinkoista kevään odottelua!