Etsi koulutusta 👉

Kotitalousopettajaksi opiskelu aikuisiällä

28 elo 2023
KYSYMYS
Hei! Onko mitään mahdollisuutta opiskella kotitalousopettajaksi näin aikuisiällä? Olen valmistunut v. 1999 hotelli-, ravintola- ja suurtalousesimieheksi. Ja ollut sen jälkeen alan töissä koko ajan, reilut 24 vuotta. Ei ole lukiota käytynä.

28 elo 2023

Hei ja kiitos viestistäsi!

Hienoa, että olet kiinnostunut kouluttautumaan kotitalousopettajaksi. Kotitalousopettajaksi opiskellaan suorittamalla kasvatustieteen kandi- ja maisteritutkinto. Koulutusta järjestävät ainakin Helsingin ja Itä-Suomen yliopistot.

Suosittelisin sinua olemaan suoraan yhteydessä sinua kiinnostavien yliopistojen hakupalveluihin, sillä he osaavat auttaa sinua hakuprosessissa parhaiten.

Tsemppiä hakuun ja uusiin opintoihin! :)

Ystävällisin terveisin

Emma, studentum.fi:n tiimi

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua