Etsi koulutusta 👉

Tradenomiksi aikuiskoulutuksella

30 marras 2011
KYSYMYS
Hei! Olisin kiinnostunut opiskelemaan itseni Tradenomiksi aikuiskoulutuksella. Olen 26-vuotias perheenäiti Helsingistä ja olisin valmis aloittamaan opiskelut syksyllä 2012. Kauanko koulutus kestää, kuinka pääsee opiskelemaan ja missä koulussa tämä tapahtuu? Olisin iloinen jos saisin informaatiota tästä asiasta. Kiitos paljon!

02 syys 2019

Hei!

Helsingissä voit opiskella liiketaloutta aikuiskoulutuksena esimerkiksi HAAGA-HELIAssa. Tutustu mielellään amk:ien vaihtoehtoihin sekä aikuispuolen koulutuksiin. Lisätietoa saat täyttämällä kunkin koulutusesittelyn yhteydessä olevan yhteydenottopyynnön.

Koulutus kestää yleensä noin 3,5 vuotta ja koulutukseen haetaan kevään yhteishaussa. HAAGA-HELIAn lisäksi tradenomikoulutusta pääkaupunkiseudulla järjestävät mm. Metropolia Ammattikorkeakoulu, ruotsinkielinen Arcada.

Onnea opintoihisi!

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua