Etsi koulutusta 👉

Fysioterapeutiksi aikuiskoulutuksena

24 marras 2011
KYSYMYS
Hei! Minulla on sosionomi AMK tutkinto -00 ja olen erikoistunut erityisesti korjaavaan lastensuojeluun voimavara ja ratkaisukeskeisen viitekehyksen näkökulmasta. Olen toiminut lähiesimiestehtävissä viimeiset kymmenen vuotta ja haluaisin ehkä luopua esimiestehtävistä. Olisin kiinnostunut vaihtamaan alaa ja toimimaan fysioterapeuttina jossain kuntoutuslaitoksessa. Minulla on myös merkonomi-vankeinhoidon ja sekä päihdetyön ammattitutkinnot.

Millaisia vaihtoehtoja minulla olisi aikuiskoulutuksella tai etäopiskelulla suorittaa fysioterapeutin tutkinto? Kiittäisin kaikesta informaatiosta mitä saisin. Ystävällisin terveisin Satu Huotari

28 elo 2019

Hei Satu

Täältä löydät fysioterapeutin tutkintovaihtoehtoja aikuiskoulutuksena. Kaikkiin fysioterapeutin opintoihin kuuluu jonkin verran läsnäoloa, sillä kyseessä on kuitenkin käytännön ammattiin valmistava koulutus.

Tutustu mielellään koulutuksiin klikkaamalla kutakin koulutusta, tai voit myös käyttää vertailutoimintoa. Koulutukset kestävät yleensä vuodesta kahteen, ja voit tiedustalle oppilaitoksilta, mikäli saisit tiettyjä osioita korvattua nykyisillä tutkinnoillasi.

Toivottavasti pääset näillä tiedoilla ainakin liikkeelle etsinnässä!

Onnea!

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua