Yritysneuvojan koulutus verkossa

08 syys 2022
Etsin yritysneuvojan maksutonta verkossa tehtävää koulutusta.

08 syys 2022

Hei,

Kiitos viestistäsi. Yrittäjyyden ammattitutkinnon suoritettuaan voi toimia yritysneuvojana. Tutkintoja löytyy myös verkko-opintoina.

Ammattitutkinnot ovat pääsääntöisesti maksullisia, mutta oppisopimuskoulutuksella tutkinnon suorittaminen on maksutonta. Oppisopimuksen suorittamista varten tulee olla alan työpaikka valmiina.

Yrittäjyyden ammattitutkintoja löydät täältä. Lisää yrittäjyyden koulutuksia löydät myös koulutus.fi -sivustolta. Lisätietoja koulutuksista voit kysyä suoraan koulutusta järjestävältä taholta koulutusesittelystä löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta.

Mikäli oppisopimuskoulutus kiinnostaa, lisää oppisopimuksesta voit lukea täältä.

Toivottavasti sopiva koulutus löytyy!

Ystävällisin terveisin,

studentum.fi