Kotitalousopettajaksi opiskelu

12 huhti 2022
Hei. Olen hotelli-, ravintola- ja matkailualan restonomi. Olen myös suorittanut ammatillisen opettajakorkeakoulun. Lisäksi olen suorittanut terveystiedon perus- ja aineopinnot. Jos suoritan Ylemmän amkin opinnot, saanko pätevyyden toimia kotitalouden opettajana. Opettajan työkokemusta on perusopetuksen ja ammatillisen opettajan työstä 17 vuoden ajalta.

12 huhti 2022

Hei,

Kiitos viestistäsi. Helsingin yliopisto järjestää ainakin kotitalousopettajan maisteriopintoja, joihin voi hakea, jos pohjalla on jo pedagogiset opinnot. Voit lukea lisätietoa Helsingin yliopiston kotitalousopettajan maisteriopinnoista täältä. Kotitalousopettajaksi pystyy opiskelemaan myös Itä-Suomen yliopistossa, voit tutustua koulutukseen täältä.

Ystävällisin terveisin

studentum.fi