Snellman-korkeakoulu

06 loka 2011
Kuinka haen snellmanin-korkeakouluun? Yhteishaussa? Mistä saan hakulomakkeen? Kiitos.

02 syys 2019

Hakeminen Snellman-korkeakoulun syksyllä 2012 alkaviin opintoihin

Vapaamuotoiset hakemukset toimitettava korkeakoulun toimistoon 30.4.2012 mennessä. Hakemuksissa on oltava täydelliset henkilö- ja yhteystiedot, tiedot aikaisemmista opinnoista ja suoritetuista tutkinnoista, mahdolliset aikaisemmat työkokemukset sekä perustelut opintoihin hakeutumiselle. Myös netin kautta on mahdollista täyttää hakulomake (linkki).

Hakijat kutsutaan hakemuksen perusteella haastatteluun. Hakemuksessa on syytä ilmoittaa puhelinnumero yhteydenottoa ja haastatteluajan varaamista varten.

Korkeakoulun toimistosta vastataan kaikkiin opiskeluun liittyviin kysymyksiin klo 9 - 15. (puh: 09-228 5020) Toimisto on suljettu kesäaikana juhannuksesta heinäkuun loppuun.

Voit myös jättää oppilaitokselle yhteydenottopyynnön.

Onnea opintoihisi!