Verhooja

14 maalis 2011
Olen kiinnostunut verhoojan työstä. Asun Porvoossa ja olen 51-v. valokuvaaja ja ylioppilas, joka on jäämässä työttömäksi palkkatyöstä. Onko minulla realistisia mahdollisuuksia päästä koulutukseen ja työllistyä? Hallitsen äidinkielen suomen ja ruotsin sujuvasti.

28 elo 2019

Hei,

Hienoa että mielessäsi on uusi sinua kiinnostava ala. Työllistymismahdollisuuksista osaavat oppilaitokset varmaankin kertoa enemmän. Opintojen aikana voit tehdä toki esim. valokuvaajan freelancer-töitä rahoittaaksesi opintojasi.

Verhoilu- ja sisustusalan perustutkintoa tarjoaa esim. Savon ammatti- ja aikuisopisto. Voit kysyä heiltä lisää koulutukseen toteuttamisesta. Lisää tietoa verhoilija koulutuksesta löydät hyvin Suomen Verhoilijamestarien Liitosta. He ovat listanneet myös enemmän opetusta tarjoavia oppilaitoksia. http://verhoilijamestarienliitto.fi/verhoilualan+koulutus/