Maahanmuuttajien valmistava koulutus

13 tammi 2011
Hei!
Haluaisin hakea Maahanmuuttajien valmistava koulutukseen.
Sosiaali- ja terveysalaan, mutta olen syntynyt Suomessa ja sain päättötodistuksen.
Ongelma on se, että suomen kielen taitoni on silti huono. Ja minulla ei ole tällä hetkellä opiskelu paikkaa.
Onko minulla mahdollisuus hakea tähän koulutukseen?

28 elo 2019

Hei,

Tarkoitat ilmeisesti Helsingin sosiaali- ja terveysalan oppilaitoksen tarjoamaa maahanmuuttajien valmistavaa koulutusta:

Maahanmuuttajien valmistava koulutus

Tähän koulutukseen opiskelijan kielitaidon minimitaso on koulutuksen alussa A 2 (Yleisten kielitutkintojen taso 2). Lisää informaatiota maahanmuuttajien valmistavasta koulutuksesta saat täyttämällä sivun alareunassa olevan yhteydenottopyynnön, jolloin koulu ottaa sinuun suoraan yhteyttä haluamallasi tavalla.

Ystävällisin terveisin,

Studentum.fi