Verhoilijan koulutus

03 huhti 2013
Hei! Hain verhoilijakoulutukseen iltakouluna, mutta olisiko samaa koulutusta pk-seudulla päivämuodossa.? Se sopisi paremmin perheellisen elämään?

Kiitos ja iloisin terkuin,
MinnaL

03 huhti 2013

Hei,

Stadin ammattiopisto tarjoaa verhoilijan koulutusta myös päivämuotoisena. Tämä koulutus tosin ei ole aikuiskoulutus, joten suurin osa opiskelijoista hakee suoraan peruskoulun tai lukion jälkeen opiskelemaan.

Stadin aikuisopisto taas järjestää koulutusta monimuoto-opetuksena, joka usein painottuu iltaopiskeluun tai intensiivijaksoihin. Monimuoto-opiskelu on kuitenkin erittäin joustava opiskelumuoto ja jokaiselle opiskelijalle laaditaan oma henkilökohtainen opiskelusuunnitelma.

Tsemppiä opiskelupaikan etsintään!