Etsi koulutusta 👉

Välinehuoltajan ammattitutkinto

06 helmi 2013
KYSYMYS
Olen kiinnostunut välinehuoltajan aikuiskoulutuksesta jään työttömäksi tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Ikää minulla on 48v. ja olen jo kauan halunnut opiskella välinehuoltajaksi miten tämä opiskelu menee onko pääsääntöisesti lähiopetusta? Onko Joensuussa tähän koulutusta? Milloin koulutukseen haku tapahtuu?Millaiset pääsykokeet onko vaativat?

06 helmi 2013

Pohjois-Karjalan aikuisopisto järjestää välinehuoltajan ammattitutkintoon johtavaa koulutusta. Koulutus toteutetaan monimuotokoulutuksena, joka koostuu lähiopetuksesta (5–6 pv/kk) ja etäopiskelusta. Koulutukseen haku päättyy 28.2.2013 eli ehdit vielä hyvin hakemaan koulutukseen! Koulutus alkaa 4.4.2013 ja opetus järjestetään Joensuussa. Lisätietoa koulutuksesta löydät täältä.

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua