Tietotekniikan ammattitutkinnot

26 helmi 2013
Saisinko tietoa tietotekniikan ammattitutkinnoista?

26 helmi 2013

Tarkempia tietoja tietotekniikan ammattitutkinnoista löydät tästä listasta. Tuohon listaan on listattu tietotekniikan aikuiskoulutuksen koulutusohjelmia, mutta listasta löytyy myös noin neljä kappaletta tietotekniikan ammattitutkinnon koulutusta tarjoavia oppilaitoksia. Tarkempia tietoja tietystä koulutusohjelmasta voit tiedustella kyseiseltä oppilaitokselta. Huomaathan, että voit esimerkiksi sivujemme kautta helposti ja nopeasti ottaa yhteyttä oppilaitoksiin yhteydenottopyyntölomakkeen kautta. Lomake löytyy oppilaitosesittelystä ja koulutusesittelystä oikeasta yläkulmasta tai aivan esittelyn lopusta.

Tsemppiä koulutuksen hakuun!